15 november 2013

Liv i vindueskarmen

 

 

IMG_7779

Der er blevet sat lidt frem i dukkehuset. Jeg mangler at finde pæne skåle frem til hyacinterne, nen det ser da ok ud synes jeg.

 

Det endte med at jeg gik i ny have i dag. Kunne bare ikke holde ud at være inde, og vejret har været perfekt til havearbejde, sååå det blev til en kæmpe bunke ukrudt og div skrald til lossepladsen. Nu er der bla plads til at bilen kan køre ind carporten.

IMG_7786

Vel hjemme igen, fik jeg fyldt et nyt læs i bilen inden jeg lettere forfrossen krøb under dynen med varm kaffe, ild i ovnen og tv’et tændt. Kroppen brokker sig over mine anstrengelser, men jeg har ikke tid til at lægge mig med hverken hovedpine eller en, måskeundervejsunderlivsbetændelse, så jeg æder et par piller og er pakket godt ind nu, i ekstra varme benklæder og to dyner. Jeg følger mønsteret fra de sidste flytninger.. håber bare at jeg slipper for lungebetændelse denne gang, for DET er godt nok en træls ting at gå rundt med.

 

IMG_7784IMG_7785

6 kommentarer:

  1. Håber du klarer skærene UDEN sygdom. Og NEJ, lungebetændelse er altså ikke noget for nogen, heller ikke dig! ;-)
    Fik du også nået at arbejde med garnireoler? Fnis.
    Det ser da allerede hyggeligt, beboet ud.
    Får du flyttefirma, til de store ting - eller?
    Kramz Gitchen

    SvarSlet
  2. Skal love for at du knokler...:-)
    Det ser så hyggeligt ud i vinduet...og skønt at få ordnet lidt derude i haven også..:-)
    Her blæser det meget i dag, ikke en god dag at være udenfor.
    Må vente til jeg har det bedre af influenzaen.
    Håber da ikke du bliver så syg med lungebetændelse igen..:-(

    Knus fra Lisbeth

    SvarSlet
  3. Det kan godt være du ikke føler det store overskud lige nu, men noget er der nu alligevel. Overskud til hyggelig vindueskarm og overskud til havearbejde. Godt gået. Tror også det er vigtigt at huske det hyggelige i en hård periode. Håber du klarer dig igennem uden for meget sygdom.

    SvarSlet
  4. Jeg har så stor respekt for dig, Henriette. Det er så mega sejt gået af dig. Hvis jeg boede nærmere, kom jeg susende :0)

    SvarSlet
  5. Kære Henriette :)
    Hvor super dejligt at du allerede har og er i gang med at flytte... det ene bil-læs efter det andet og pludselig er der ikke meget tilbage end at sætte på plads.
    Og sikke som du allerede hygger i vinduskarmen :D
    På med noget rødsolhat så du undgår div. sygdomme :)
    Kærligst Annie

    SvarSlet
  6. Du er så ukuelig, Henriette.
    Og god til at få det bedste ud af det hele - selv om du kan male så sort, så sort.
    Jeg beundrer den evne hos dig!

    SvarSlet