18 november 2013

Søvnløs på Lolland

 

 

 

Tjaaa, jeg har jo så altså været vågen fra ved tre-tiden!

 

Uden at gøre mere ud af det end at konstatere, at jeg er mega stresset i bøtten, springer jeg hurtigt videre til, hvad man så kan lave når det er mørk nat.

 

- Man kan se Marnie på TV3

Billede er fra IMDB

 

-   Man kan lave en lille seddel med forsøg på overblik over, hvad der mangler at flytte fra huset.

 

-  Man kan spise risengrød direkte fra indpakningen, fordi man ikke gider vaske den eneste ledige skål op, midt om natten.

 

-  Man kan OGSÅ pinne inspiration fra Pinterest, som måske kan bruges i december måned.

 

Og det er nok det mest interessante, jeg har lavet i nat. Jeg har droppet alt om traditionelle sysler i den anledning, og derfor er både adventsKRANS, juledekoration, og resten af hvad jeg plejer at gøre, droppet. Noget synes jeg dog der skal være, og det skal bare være TOP let at gå til, og netop her er Pinterest så genialt. Der kan med sikkerhed finde hvad man lige leder efter:

 

Advent kunne markeres sådan her:  

( alle billeder er set på Pinterest )

Eller..

 

 

En let juledekoration ku være noget a la det her:

Eller sådan her:

Det er der vist ikke mange ben i vel.. og HUSK at I kan klikke på alle billederne..

 

 

 

Nu vil jeg lige se nyheder, og så tror jeg at jeg vil se, om ikke jeg kan sove lidt igen. Det er mandag og starten på en nu uge. Jeg angriber den på langs i dag. Med god samvittighed.

 

1 kommentar:

  1. Så kunne vi have holdt hinanden med selskab i nat..;-)
    Kl.3 var jeg ikke faldt i søvn endnu sålavede mig en kop kakao (vandbasis den creamy) og kikkede lidt i en bog. Først ved 6 tiden faldt jeg i søvn.
    Et par timer efter var der nogen hunde der skulle ud, da de havde tisset af smuttet jeg ind under dynen igen sammen med min kat..;-)
    Du fortjener en dag på langs om nogen.
    Sikke mange dejlige julebilleder du viser.. klikkede på linket og hold da op så mange gode ideer.
    Jeg tror nok at du kommer til at jule lidt alligevel kender man dig ret, du kan jo ikke lade være med at hygge..;-)
    Jeg kan bedst lide naturlig julepynt og ikke for meget.
    Masser af lys, hyacinther, lidt gran eller thuja, mos og kogler.
    Hvis du tænder op i din lille brændeovn kan du lægge appelsinskræller rundt på den og der dufter skønt af jul. Det gjorde min mormor altid og de steder hvor vi har haft brændeovn har jeg gjort det samme.
    Det må være underlig for dig lige nu hvor du faktisk bor 2 steder, ikke mærkelig du ikke kan finde rigtig ro. Men det er snart overstået også kan du hygge dig i hele julemåneden med at udforske dit nye hjem og byen du skal bo i..:-)

    Jeg tror at denne vinter vil gå hurtig for dig og håber at du over nytår får ordnet din hånd så den bliver frisk til en ny have sesson..:-)

    God slappe af dag og knus fra Lisbeth

    SvarSlet