18 november 2013

Om ikke andet har jeg da fundet mine strømper

 

 

 

Strømperne ja. Dem har jeg ikke kunnet finde siden jeg flyttede i maj. Har heller ikke ligefrem manglet dem, før her på det seneste. De var endt ude i spisekammeret!  I en skuffe!! 

IMG_2776

Så udover varmere fødder, har jeg nu nogelunde overblik over hvor mange ture jeg skal ud på endnu. Og hvor meget jeg ikke selv KAN slæbe rundt på. Så er det på plads.

 

Jeg siger også TAK for de anvendelige tips fra havefolket, jeg ved nu hvordan jeg bedst bevarer mine frø og det bliver der taget hånd om lige efter 1. dec. DE står fint nu, men jeg skal hakøbt kaffefiltre kan jeg lissom fornemme hihi.

 

IMG_2299

2 kommentarer:

  1. Der er ikke noget der er så skidt, at der ikke er godt for noget :0)

    SvarSlet
  2. Hihi..det var da godt du fandt dem..og dejligt billede af den smukke Fister...:-)
    Jeg prøver at være lidt aktiv i dag også, vasker tøj, skifter sengetøj osv...;-)
    Så tager jeg pauser her inde..må jo ikke blive for surt..;-)
    Godt med liste over hvad du skal nå...godt med overblik så du ikke går i baglås af stress.

    Husk nu at spise og ikke bare risengrød fra pakken..;-)

    Knus herfra det mørke nordjyske...:-)

    Lisbeth

    SvarSlet