13 december 2013

Aftale husket, samtale gennemført og… operation aftalt. HEP!

 

 

 

 

IMG_2472

Det lykkedes at stå op tidligt, komme afsted og få gennemført aftalen i Nykøbing i går. Med øjne så små at jeg så verden i mindre format end ellers, kørte jeg og snemand afsted ud i tågen.

 

 

IMG_2473

Jeg er jo ikke morgenfarer i hverdagen så jeg overså, at dagens vejr måske kunne få indflydelse på køreturen og der var lige en tid, hvor jeg var sikker på at jeg ville komme for sent, men jeg nåede det.

 

 

IMG_2474

 

 

 

Jeg har nu en dato for operationen i januar. Der ER faktisk også mulighed for, at få det lavet allerede inden jul, og jeg indrømmer at det var meget meget svært at afslå det tilbud, men for sønnikes og juleandens skyld, venter jeg lige et par uger eller fire, ekstra. Men så skal det søreme også være.

 

Åh det bliver godt, at få sin hånd og sin motorik tilbage 100%.

2 kommentarer:

  1. Så små øjne at verden blev mindre :) - godt gået. Pas nu godt på trafikken .) jeg tror sønnen er glad for at du er hjemme og holder jul, hvor gammel er det nu han er?

    SvarSlet
  2. Her er også meget tåget og regnvejr i dag...hader tåge...for helt klaustrofobi.
    Hvor dejligt at læse Rasmus kommer til jul, det var da en god nyhed..:-)
    Forstår godt at du vil vente til Januar..det er jo ikke så længe til.
    Fik en postpakke i dag med de lyserøde du ved..;-)
    Min yngste datter fyldte 40 år i går og gæster kom og gik. Oldebørnene leget vildt med hundene, der blev snakket og grinet.
    Vi 3 her i her i huset tog ud at spise og da vi kom hjem faldt vi alle i søvn...;-)
    Så i dag har jeg det som at jeg har været til fest hele weekenden og vejret hjælper jo heller ikke på energien.
    Morgenen startet tidligt med håndværkere, hunde der var lukket inde oppe hos mig for ikke at gå i vejen og det gad de bare ikke de nysgerrige kræ.

    Hvor kan man dog blive træt er ikke 25 mere kan jeg mærke..;-)

    Knus fra Lisbeth

    SvarSlet