07 december 2013

En bleg affære synes jeg

 

 

 

 

IMG_7931

Foruden den grønne ponchokjole, har jeg også strikket på et sjal. Slog op i sidste måned til det, men jeg synes godt nok at jeg har valgt mig nogle lige vel nok blege kulører. Det så ellers godt ud i hjernen, men strikket op ved jeg ikke helt, hvad jeg synes om det.

 

Meningen er et let og blødt forårssjal, strikket på 4.5  og med garn i tynd tråd, så det bliver en slags lace når det er færdigt. Oplægget er denne opskrift, men det har jeg selvfølglig lavet om på for længst HA!

I dag giver jeg det en chance mere, og måske det ville hjælpe hvis jeg tilføjer en mørk farve også..  Vi får se.

 

IMG_7930IMG_7932

9 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  2. Hej Henriette, slet den kommentar, jeg troede det var Deborahs blog, jeg var inde på. Nej det kan godt være, de lyse farver er for lyse til dig. Det får jeg vel se engang ;-)
    Det er dejligt, det ikke stormer mere. Der er lang kø til færgen i dag, vi har været ude med kameraerne.
    Hav en god lørdag, knus Kaja

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, jeg kom til at poste den alligevel, men nu er den slettet. Sikke vi to fumler i det i dag hva.. :) Jeg tror altså at de er for blege, men så kan jeg jo forære det væk i stedet for tænker jeg. Jeg nyder at det ikke blæser mere, for hovedet er træt i dag. Har I fået taget nogle gode billeder?

      I lige måde og vi ses så snart jeg har bilen retur.
      Knus Henriette :)

      Slet
  3. Ja, der sker hurtigt fejl, Deborahs blog er lige over din, men tak for du slettede.
    Det er en dejlig gave at få, du kender nok en, hvor farverne passer.
    Jeg har ikke kigget på billederne endnu, det var bare en endeløs række af lastbiler, vi har aldrig set det før på Havnevej eller Vestre Allé.
    Nu vil jeg gå i gang med at lave en slægtstavle, når du nu ikke kommer alligevel. Den skal foræres væk i gave den 15. december.
    I formiddag besøgte vi svigermor på plejehjemmet.
    Nyd lørdagen knus Kaja

    SvarSlet
  4. Jeg har også planer om netop det sjal ;-)
    Tror nu nok det skal blive fint med de lyse farver. Nogle mennesker kan bedre gå med lyse farver end andre. Jeg er mere til de rene papegøjefarver!

    SvarSlet
  5. Kikkede på orginal opskriften og den med det sorte/hvide/karrygule sjal er flot synes jeg..:-)
    Er det ikke lidt lyse farver for dig?
    Mener ellers at du er til mere spræl..:-)
    Måske lidt mere af det brune vil være godt.
    Håber at du tager en slapper resten af weekenden så du får hvilet ud efter en hård arbejdsdag i går.

    Knus fra Lisbeth

    SvarSlet
  6. Hej Henriette.
    Jeg kan nu godt lide de farver :o)
    Ja vel er det nogle meget lyse farver, men jeg synes det er en fin sart gul... Men jeg tænker det kommer til at stå flot til din smukke solbrune sommerhud :o) Giv det en chance til hen på midtsommer - hvis du så stadig ikke er tilpas med det, så brug det som en gave til en anden :o)
    God søndag til dig.
    Kærligst Annie

    SvarSlet
  7. Ja det sker jo at man laver et forkert farvevalg :) hvis ikke du bliver glad for det så er der vel en som kan få det i gave, det er da altid rart sådan at have et lille gave lager, det har jeg haft. Nu er det efterhånden tømt :)
    Vedr din allergi har jeg ingen gode råd at øse ud af, jeg vil bare ønske for dig at det snart går over.

    SvarSlet
  8. Det er da nogle fede farver....så hvis du ikke vil bruge det selv, kan jeg da godt overtage....fnis

    SvarSlet