28 november 2014

Jeg nåede det, og nu er der pakket sammen

 

 

 

En sidste marathonspeedgravning fik de sidste planter i jorden her til formiddag, og i noget der lignede frostblæst var det afgjort ikke en fornøjelse. Det var faktisk rædselsfuldt, men jeg er trods alt tilfreds med mig selv. Der er ingen der siger at kulden bider sig fast fra nu af, men jeg har alligevel pakket havegrejet sammen, og nu vil jeg læne mig tilbage og bare nyde indelivets glæder for en periode. Går jeg ud er det udelukkende for at få lys og luft, IKKE for at arbejde, også fordi jeg har sk.. ondt i hænder og skuldre og nakke. At knokle derude er både koldt og svedigt, en kombination som ikke er fornuftig. Nå nej, jeg mangler forresten lige en enkelt ting, og det er afdækning. Men SÅ er det altså også slut.

 

IMG_1361

Ingen kommentarer:

Send en kommentar