27 marts 2015

På jagt efter det rette strikketøj

 

 

 

 

IMG_4242

Holger ligger brak efter en nat udenfor, og selv stener jeg foran computeren på jagt efter lige det stykke strik, der kan sparke mig igang igen. Jeg trænger til at strikke, og efter en lang række af kulørte strikkestykker, har jeg lyst til at gå en mere ensfarvet og neutral vej.

 

Jeg hækler stadig stædigt videre på viskestykket, foruden firkanterne til mit tæppe, og jeg har desuden et par andre hæklerier i kikkerten, men uh jeg trænger også til at smide nålen lidt nu.

IMG_4239

IMG_4247

 

Der er mængder af fine sjaler gemt på Ravelry og Pinterest feks

IMG_4243IMG_4244

 

 

Og sweatre/cardigans

IMG_4245IMG_4246IMG_4248

http://www.ravelry.com/people/PiPiBird

 

 

Det er svært at vælge efter en længere strikkepause, så jeg ender nok bare med at gemme endnu flere modeller i arkiverne, og så lige pludseligt en dag ..  ..

 

 

Griber jeg garnet

© amymiller

http://www.woolandtea.com/knitting/

2 kommentarer:

  1. Knurre!
    Som om jeg ikke havde mere end rigeligt af ideer i hovedet i forvejen.
    Du er forbistret god til at finde endnu flere til mig.

    SvarSlet
  2. Nøjes jeg syntes den sidste er smart. En firkant med to huller og man har en smart vest med stor krave ☺
    Jeg har bare ikke tålmodighed til de lækre modeller du finder frem.
    Håber du finder en lækker sag at strikke!

    SvarSlet