08 november 2015

Søndag bliver jeg bare inde tror jeg

 

 

 

 

Windy day today!:

 

Nattens blæst var lige den der helt særlige blæst, som fik de sidste blade til at falde. I kender den godt. Den der, som kommer lige pludseligt og rydder op i naturen. Eller.. den roder op i den. Rusker godt i trækronerne, og lader alt som er let flyve rundt. Heldigvis er den ikke hernede sydpå så voldsom at det, som IKKE er let, også har fået sig en rusketur. Phew””

 

Det kan ske, at vi senere på dagen sniger os forsigtigt udenfor. Vi skal inspicere tropperne. Selvfølgelig skal vi det. Bare ikke nu, og som vi ellers plejer, tidligt når lyset bryder frem. DET er det trods alt for ubehageligt til denne morgen. Føj da, for en kulde og en blæst, og våde ville vi også blive. Ikke noget en kattefamilie er vilde med. To snuder har lige været uden for dørtrinet, men de kom godt nok ind i en allerpokkers fart igen. Nu ligger der een og surmuler i et hjørne

2015-11-06 08.36.15

(Der lå han på samme måde i går forresten, utilfreds med madrationerne hehe.)

 

En anden har smidt sig foran brændeovnen, som der er godt sug i denne morgen. Selv vil jeg om lidt slukke maskinen her, sætte mig til at strikke videre og så står den ellers på et lille let mord eller to på smarttv. Faktisk er det eneste jeg mangler en, som vil være så venlig at servere en morgenkomplet.. mange tak.

2015-11-08 06.56.10

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar