22 april 2016

I dag er der kun plads til en stjerne











Mange mange store musikalske stjerne er faldet i 2016, og vi er kun nået til
april! I aftes kom så det sørgelige og uventede budskab om en af min ungdoms
HELT store. I min verden var der ingen over, ingen under. Han var simpelthen,  inden jeg nåede min Depeche Mode periode, den eneste ene. Han satte voldsomt præg på mig i 1984,
det år jeg fyldte 18 og hvor andre store begivenheder fandt sted for mig. Nogle
gode, nogle knapt så gode.







Jeg er helt færdig over det, og i sig selv er det lidt mystisk at man kan
flippe over et dødsfald af et menneske man aldrig har mødt, men omvendt har
selvsamme betydet virkelig meget i de år, hvor jeg var nyvoksen og påvirkelig. Jeg var trist
over Bowie og syntes det var/er et tab for musikken, men i dag er jeg regulært
ked. Jeg var rystet over Whitney og Jackson, men ikke på samme måde som jeg i
dag er. Min ungdoms prins kan nu spille og synge i himlen..





Sikke en fest de kan holde deroppe nu





R.I.P  Prince




Ingen kommentarer:

Send en kommentar