09 juni 2016

SÅ kom dagen for den første undersøgelse

 

 

 

 

2016-06-07 20.56.16

I dag starter jeg den lille blå og drager mod Nykøbing. Heldigvis ikke Roskilde..

 

 

Jeg skal have lavet en forundersøgelse af venstre hånd, så kirurgen ved hvor han skal lægge snittet, men jeg har nu godtnok liiige tænkt mig, at spørge lidt ind til det her med en kikkertoperation. Det har jeg nemlig hørt OGSÅ er en mulighed, og så slipper jeg for risikoen for mén også på den venstre håndflade. Det ville være så dejligt da.

 

 

2016-05-31 17.07.29

Her sker ikke så meget ellers, for jeg har jo luftet stiletter et par gange i de foregående uger, og DET betaler jeg så lige for nu. Ikke at det overrasker nogen. Jo, det er nok i nogen grad kommet bag på min ledsager, som nok har hørt mig forklare og fortælle og informere, men som jo ikke har oplevet ved selvsyn, HVOR elendigt jeg får det. Jeg forventer ikke at nogen fatter noget faktisk, for man skal simpelthen selv have prøvet, at leve så begrænset som jeg før det giver mening, at jeg sådan falder helt død om efter det, som for andre er rutine.

 

Overskrides de grænser jeg har for, hvad jeg kan tage ind og stadig være i overskud, ja så ender jeg i den helt anden grøft. Det er den der grøft, der er fyldt med det tungeste vådeste mudder, som jeg ikke magter at komme fri af, og SÅ hader jeg hele verden og al dens ondskab.

 

Ja jeg gør så!

 

2016-06-07 19.58.34

Så jeg sidder ret meget. Får nippet ret mange visne blomsterhoveder. Jeg sover også en del mere end normalt, hvis ellers det er muligt! I går, hvor det var gråvejr det meste af dagen, tilbragte jeg sågar i sofaen kun med lydbogen, og da den begyndte at gå mig på nerverne, blev den skiftet ud med lidt kulturelt, langsomt og ikkestøjende tv, om barokken.

 

 

Jeg VIL overholde min tid i dag, selvom jeg reelt er mest til sinds at blive hjemme. Turen virker som en udflugt til toppen af Everest, men ikke på vilkår om jeg trækker mig. Nu har jeg endelig taget skridtet, og så må jeg bare sove lidt ekstra når jeg kommer hjem igen.

2016-06-07 09.42.06-2

2 kommentarer:

  1. Spørg ENDELIG til kikkertoperationen!!!
    Min mand fik den for 2 år siden (på begge hænder) det er en rigtig god og effektiv operation :-)
    Knus og pøj pøj
    Sanne

    SvarSlet
  2. Så på insta hvor mange forandringer der er sket i din have på så kort tid! Well done 👍💪

    SvarSlet