11 oktober 2019

Strik og sludder #18

2 kommentarer:

  1. Sødeste Henriette, mht tilbagemelding, ja den røde tråd knækker ind imellem, men det betyder ikke noget, det er jo en del af den person, som du er nu, og du formår at komme tilbage på sporet. Jeg blev inspireret til at starte med strikke sokker igen, noget som jeg ellers hader. Jeg er af den gamle skole og strikker med 4 strømpepinde, jeg har ikke helt set fidusen i magic loop, det ser bøvlet ud, men når du tør kaste dig ud i at lære nye teknikker, så tror jeg også, at jeg vil give det et forsøgteknikker.

    SvarSlet
  2. Godaften Ulla. Hvor er det dejligt at jeg kan inspirere dig til at prøve med sokker igen. Jeg sværger til magic loop men uanset hvilken metode, så er det nu fedt at trække sine egne strikkede varme futter på :-) Dem jeg har lavet er super skønne og ikke særligt svære.. efter det første par er klaret haha. Tusind tak for din tilbagemelding, den hjælper mig meget kan du tro. Kast dig endelig ud i nye teknikker, om ikke andet så bare en enkelt lille en i år. Kh Herfra

    SvarSlet