29 december 2009

Godt tilbud inden nytår


Jeg må lige linke til denne side her .


Der er nemlig 10% på alle varer også de i forvejen nedsatte ting. Det fik jeg et nyhedsbrev om lige omkring jul, og jeg bestilte nogle varer d. 25 dec. Allerede i dag stod postbudet uden for døren med en kæmpe pakke til mig. En julegave til mig selv he he..


Her er hvad jeg lige faldt over:

4 herlige æsker, den største er GRANDE siger jeg bare. Nedsat fra, og hold godt fast:

589.- til bare sølle 100 kroner! Det kunne jeg ikke sidde overhørig, da jeg snart får en ny arbejdsplads. De kan rumme alverdens ting og sager og jeg elsker allerede de prikkede låg.


Lidt flere krus af denne slags, de skal bruges til at lægge småting i, ved mit skrivebord:


I alt tre forskellige mønstre og ja ja, jeg ved godt at det efterhånden er dømt ude med alle de blomster. Trenden går nu mere i retning af det rå, enkle look, men jeg er ligeglad. Jeg syntes de er smukke og anvendelige til mange forskellige ting. Også små blomster feks.



Til sidst denne æske i akryl, som jeg egenlig syntes har en noget hamper pris, men med rabat så ok da. De er dødlækre og det er fedt at man kan se igennen dem. Den skal bruges til ... hmmm ja hvad skal jeg nu bruge den til ??? Godt kæresten ikke har helt styr på alt hvad jeg har af æsker og andre opbevaringsfiduser, for så ville han få et flip. Min mani med alt hvad der kan puttes noget i, har nået nye højder.


Et andet godt tilbud jeg lige måtte benytte, var dette.
For 79 kr, får jeg lige to ekstra kopper til samlingen, medsamt de næste to magasiner. Ikke dårligt altså :)



Nu tør jeg ikke fortælle om flere indkøb i denne omgang. Men hæng på og se, hvad der ellers venter mig fra postbudet, i næste udgave af defemibyen ;)

2 kommentarer:

  1. Hej Henriette!
    Tusind tak for din pakke jeg skal nok finde anvendelse for det.
    Sikke fine ting du har købt, dejligt at høre jeres søn har fået lejlighed og at i får mere plads.
    Knus.

    SvarSlet
  2. God bagjul, Henriette :)

    De er rigtig søde dine nyindkøbte æsker. Det er de prikkede låg, som gør hele forskellen.

    Jeg har lige fulgt dit link 'Mani'. Du er jo bidt af en gal opbevaringsboks :O
    Aldrig har jeg set mage... Det ser ikke ud som om, at du har skrevet på etiketter, hvad indholdet er. - Du må have en god hukommelse :)
    God aften til dig, Henriette. Knus

    SvarSlet