04 januar 2012

Ingefær og citron i rå mængder

 

 

 

 

 

Jeg fik et tip fra Anita i formiddags. En hjemmelavet trylledrik af citron og ingefær skulle være magisk, hvis man har en fornølelse under opsejling, og det har jeg..

 

Jeg har både det ene og det andet i køkkenet, så nu står der en elixir og venter på at køle ned til drikketemperatur, og så har jeg tænkt mig at bælle skidtet i rå mængder. Dog har jeg tilføjet min egen lille magiske ingrediens, som kan få næsten alt til at smage lidt bedre, nemlig et stykke af de tørrede vanilliestænger der står i min rørsukkerkrukke. Håber det gør det lidt mindre surt. Drikken er dog ikke helt fremmed for mig, jeg har bare aldrig overvejet at koge den op. Jeg plejer kun at have en kande stående på køkkenbordet med skiver i, og så fylder jeg koldt vand i når jeg har drukket op.

 

Nu prøver jeg det her, for jeg nyser lidt vel rigeligt nu og hovedet gør ondt. 

 

Host!

**********************************************

 

SIDSTE NYT!!

 

Har lige taget min første slurk af drikken, og den smager aldelels fortrinligt. Vanillien og den lille teske sukker der fulgte med gør hele forskellen. Den kan klart anbefales :)

2 kommentarer:

  1. Super! Rigtig god bedring, søde :-)

    SvarSlet
  2. Det smager udmærket.
    Jeg søder med lidt honning. Det er også godt :0)
    Knus Kari

    SvarSlet