22 maj 2009

Se lige her..

Hele dagen har jeg haft til hensigt at få hæklet en masse.


HA siger jeg bare. Ikke en meter har jeg nået, for hele tiden er der dukket noget op, som liiiige skulle ordnes.

MEN NU vil jeg altså hækle lidt. Jeg skal øve mig på hexagonerne, og se både Sjakalen med Willis og Gere, for derefter at blive på kanalen og fortsætte med Syriana. Den første har jeg set et utal af gange, men jeg er vild med musikken og Jack Black der kun har en lille rolle. Tilgengæld er den uforglemmelig og hver gang jeg ser eller hører ham i anden anledning, så tænker jeg på ham i den film.

Syriana var vidst nok nomineret til en oscar af en eller anden grund, og jeg vil gerne se Clooney i en seriøs rolle.

Min aften er udlovet og jeg springer al videre blogging over indtil i morgen. Beklager venner men I er slået ud af drengene fra Hollywoods elite. :-)


Men se lige her:


Dette er himlen her lige nu. Bor jeg i alperne eller hvad???



Og til dig Anita:


Hygge og agurk..






6 kommentarer:

  1. Rigtig god aften til dig med hygge, film, kæreste og marsvin. Smuk aftenhimmel - tak for det dejlige billede.

    Knus fra engen ;-)

    SvarSlet
  2. Skønne billeder (hvor er det en nuttet lille fyr du har i skødet ;-)
    Håber du har hygget med Bruce, Richard, George og Jack - hehe

    SvarSlet
  3. Sikke nogle dejlige billeder - ja du bor da i alperne, haha :-) Jeg håber, at Hollywoods elite var hyggelig i går aftes.
    Varme klem og god lørdag!

    SvarSlet
  4. Lidt sent men alligevel mange tak Jeanette Mariae. Det var en smadder god fredag aften. :)

    Selvtak, det var jo tusind gange smukkere i virkeligheden

    SvarSlet
  5. Godaften Margrethe. Ja jeg er også så glad for den lille hårbold. Du kan tro jeg hyggede mig med de herrer fra Hollywood. hihi

    Tak for din hilsen, selvom jeg ikke nåede at svare før nu til aften. :)

    SvarSlet
  6. Hej Madame. Det var en perfekt aften og virkelig hyggelig.

    Varme klem med forsinkelse til dig og tak for din hilsen ;)

    SvarSlet