24 maj 2009

Verschvunden...

Vel hjemme fra sommerhus igen.

Det har været en på alle måder super weekend. Det sidste først:

Alle pligter var veludført da vi kom hjem. Der var så flot, at jeg kvitterede med et bonus knus til Josefine, som var den der havde tjanserne denne gang. Kæmpe ros hele vejen rundt, og lommepengene er klart fortjente. :-) :-) :-))))

Jeg har vandret rundt med mit kamera, men alle billeder er gået tabt i processen med at lægge dem ind her på den bærbare. Aner ikke hvordan, men væk ,borte," verschvunden", gone er de altså. Det ærgrer mig enormt, for jeg har som en anden journalist tænkt i tekst og billedebaner hver gang jeg har været rundt i området. Mærkeligt egentlig, er der andre her, der har der som jeg???

Jeg er begyndt at fornemme hvordan det må være at være jounalist og fotograf. Altid har man en historie for øje og knibser løs. Det er virkelig morsomt og jeg hygger mig grumme over at jeg ser verden med flere øjne end mine egne.

Børnene har også haft det fint sammen, og jeg tror det er værd at bemærke, imellem alle disse dage, hvor vi ska vænne os til at være flere i huse, og at alle har meninger og holdninger. Som forventet blev Josefine hjemme i aftes. Hun havde ligesom fået festet nok for denne gang.
He he



Når nu alle mine fotos er borte, vil jeg lige smide et par på, fra sidste weekend. Det er kæresten og sønnike, der er i gang med at vaske mors lille dyt. Den fik hele turen og er så fin som ny igen. Jeg er så heldig at jeg har sådanne to flittige mænd i mit liv.


Jeg er plantet i hjørnet i sofaen nu, kaffen er i koppen og Rasmus har fået lov til at se Mission Impossible 3. Det er ok med mig, da jeg selv syntes den er vildt god.




10 kommentarer:

  1. Det er sjovt - for efter jeg begyndte at blogge sidste vinter/forår tænker jeg meget mere på gode motiver end jeg gjorde førhen. Det er lidt pudsigt ;) Hvor må det være skønt at komme hjem til et hus der så ud som ønsket. Tillykke! Nyd din aften og film med Rasmus ;) Knus

    SvarSlet
  2. Dengang jeg startede med at blogge for flere år siden, tænkte jeg ikke på billeder, men mere på tekst. Altså egnede blogemner, som jeg kom frem i hverdagen.

    Idag tænker jeg slet ikke på hverken billeder eller tekst. Sidstnævnte kommer bare, når jeg går igang og førstnævnte tager jeg masser af, uden at skulle/ville blogge om/med dem. Når jeg skriver en tekst, så ved jeg præcist, hvor jeg har billeder som passer til og så plottes de ind, som jeg har lyst til.

    Det lyder godt, at I har hygget Jer dejligt i sommerhus. Det er Jer bestemt velundt :-)

    SvarSlet
  3. Nøj hvor lækkert at komme hjem til en lejlighed med teenagere der har hørt efter!!
    Så er en tur i sommerhus ekstra dejligt.

    Men øv med billederne. Der kan desværre ikke gøres så meget ved det :(

    Men du må nu alligevel have en rigtig god mandag
    KH Kari

    SvarSlet
  4. Hold da helt op, så virkede din strategi. Herligt. Og herlige billeder af kæreste og søn, hvor er de dog flittige.

    Knus fra engen ;-)

    SvarSlet
  5. Dejligt at læse, at det har været sådan en god weekend!
    Og jo, jeg tror, at vi er mange bloggere, der som du pr. automatik tænker i blogegnede historier og billeder, mens vi bevæger os gennem dagen. Jeg gør i hvert fald - i perioder mere og i andre perioder mindre.

    SvarSlet
  6. Hej Anette. :-) Så er jeg altå ikke den eneste.

    Ja det var en utroligt god oplevelse at komme hjem til dem i aftes.

    Tusind tak og mange knus tilbage. ;-)

    SvarSlet
  7. Hej Anita og tak for din kommentar. Jeg har en fornemmelse af at du har blogget rigtig længe, så du må være meget rutineret i det med teksterne og at skrive. Da jeg begyndte, var det sådanset også mest teksten jeg tænkte på, men jeg syntes klart det er morsomt at illustrere med billeder og nyder at finde på.

    Jeg ønsker dig en rigtig god mandag. :-)

    SvarSlet
  8. Hej Kari. JA det var søreme lækkert. :-)

    Jeg ønsker også dig en rigtig god mandag
    Kh Henriette

    SvarSlet
  9. Jeanette Mariae, ja det ser søreme sådan ud. Vildt ik..

    Mine mæmd kan jo godt når de får ånden over sig. hihi

    Mange knus tilbage til dig på en mandag :-)

    SvarSlet
  10. Hej Lotten. Det betyder jo kun, at vi egentlig hygger os rigtig meget med det her skriveri. En god lille fritidssyssel. :-)

    Mange tak for din kommentar og rigtig god mandag til dig her fra Vanløse

    SvarSlet