26 juni 2009

Michael Jackson er død

Morgenvækningen i dag kom fra Rasmus...


Denne uge har jeg ikke hver morgen været vågen når Rasmus har været stået op for at gå i skole, men i dag vågnede jeg op med et sæt, da han sagde godmorgen.


Michael Jakcson er død!


Det var jo ikke uventet at han ikke holdt til han blev 100, men alligevel ved vi alle, at hans død som 50 årig også er alt for tidlig. Personligt hoppede jeg af for mange år siden, det blev for cirkusagtigt, men ingen tvivl om at cirkusset nu når nye højder.

Alle de mennesker der har haft noget med ham at gøre, vil med garanti have noget at sige og hans bo skal nok også give anledning til slåskampe og ballade.

Under alle omstændigheder er det en trist skæbne, og han vil nu komme i selskab med en masse andre legender der døde for tidligt.


Trist trist.

10 kommentarer:

  1. Ja, det er frygtelig trist, jeg har også lige læst det og blev ked af, at en stor kunstner fik så kort og kompliceret et liv.

    Rigtig god dag til dig, klem!

    SvarSlet
  2. Jeg spiller "History" lige nu...

    SvarSlet
  3. Han så også lidt træt og syg ud..
    Men god ferie til dig :-)
    Tillykke med alle de dejlige ting du har fået indkøbt- det er så skønt at forkæle sig selv og andre !
    Og glæd dig til blogtræffet- jeg har været til et og det var så hyggeligt og Madame er en meget dejlig kvinde :-)

    SvarSlet
  4. Hej alle tre. Vi har været praktiske og har samtidigt haft en rigtig dejlig tur kæresten og jeg. Var på fisketorvet for der er mere køligt når man skal handle. Overalt hvor vi kom frem, blev der spillet Jackson.. Det var næsten for meget, for vi blev helt triste ved tanken om det sørgelige liv han også havde. Manden var garanteret ensom.

    I dag fik kæresten nye bukser, og de sidste gaver blev indkøbt. En romantisk dag for to.

    Rigtig god fredag aften. :-)

    SvarSlet
  5. Det kan ikke have været nemt at være ham. Forestiller mig det ganske ensomt.

    Er ikke fan, men kan li' det meste af hans musik.

    SvarSlet
  6. Kære Henriette, jeg vil bare fortælle dig, at vi kun bliver 10 i dag - et lille og sluttet selskab. Jeg glæder mig til at se dig, varme klem :O)

    SvarSlet
  7. Hej Fru E. Nej jeg misunder ham heller ikke det liv han havde. Pyhh det har nærmest været skæbnebestemt at han skulle ende tragisk.

    SvarSlet
  8. Kære Madame. Tak for den lille update. :-)
    Jeg glæder mig og så håber jeg vi ikke smelter i dag. Hihi

    Varme klem tilbage og i lige måde :-)

    SvarSlet
  9. Sender dig en tanke og et knus :-)

    SvarSlet
  10. Hej Losarina og tusind tak for det.

    Stort knus til dig og god mandag :-))

    SvarSlet