04 september 2009

Hasteindlæg

Jeg er absolut lige vågnet, og jeg er helt ved siden af mig selv...k



Jeg haster derfor lige med at skrive en kort rapport til dem der måtte være interesserede.


Torsdag aftens strikkekomsammen, gik som håbet rigtig godt. Der manglede hverken det ene eller det andet, men jeg skal nok komme med en fyldig og illustreret beretning så snart jeg har fundet mig selv igen.


Allerede i løbet af i går kunne jeg mærke at jeg muuuuh..ligvis havde været et nummer for optimistisk med egne kræfter, og da aftenen var ved at være til ende var sagen klar. Jeg var glad men dødhamrende træt og fredagens aftale, er blevet skubbet lidt.

Jeg har det lidt skidt med det, fordi jeg ved at vi begge har glædet os, men det er her til morgen så altså slået fast med syvtommersøm, det nok var meget klogt lige at holde inde med den sociale skydning.


Hele familien er gået i morges uden at jeg har hørt en fis! Jeg går ud fra at John har være inde som altid og kysset mig farvel, men helt ærligt så husker jeg det ikke.

Klokken halv tolv vågner jeg, fuldstændig rundforvirret. Kigger på klokken og kan slet slet ikke fatte hvor formiddagen er blevet af. Det snurrer bag øjenene og jeg kan ligesom ikke rigtigt finde fokus, kender I det??

Nu skal jeg lige ha lidt "morgen"mad og senere når jeg er lidt mere klar i bøtten, så får I den fulde historie om strikkeklubbens premiere. :.-) :-) :-)

2 kommentarer:

  1. God eftermiddag... Glæder mig til at høre mere om Jeres strikkeaften. Knus ;-)

    SvarSlet
  2. Hej Jeanette Mariae.
    Jeg er helt smadret i dag og stadig dødtræt, så jeg holder resten af dagen computerfri.

    MEN i morgen kommer den glædelige beretning. :-)

    Knus til dig.

    SvarSlet