02 september 2009

Middag for tre og marsvin på gale veje

I aften har vi kun været John, Rasmus og jeg selv til middag.


Det var simpelthen for god en mulighed, at lade gå fra sig og vi udnyttede, at husets andre tre (kræsne) beboere var udebys.


Vi fik marinerede grillede rejer og pasta med hjemmelavede tørrede tomater. Uhmm


Aftenens ingredienser


Marinaden med masser af hvidløg, chili, citron, soya, olie, ingefær og akaciehonning

Blandet og næsten klar

På køkkenets mest elskede genstand... grillpanden.


Og vupti, så har man en dejlig let middagsret. En ret der forresten er ny for mig, da jeg hidtil har stejlet lidt ved tanken om rejer og pasta. På pastaen er der kun citronsaft, salt og peber, og så hjemmelavede tørrede tomater. Mmmm


Efter middagen skete det her:



Snoren på mors natkjole er reeet interessant




Jeg nåede lige at redde min sweater :-)

14 kommentarer:

  1. Det er da nogle værre små labaner, I har boende der (fnis...)

    I øvrigt, hvor ser din mad lækker ud, lige til at kopiere til aftensmaden i morgen.

    Knus JM ;-)

    SvarSlet
  2. Ha ha - sikke skønne de er de små :P
    Lækker mad i har fået. Knus

    SvarSlet
  3. Mums hvor ser det godt ud.
    Godt du nåede at redde dit strikketøj og reeesspppeeekkkt du strikker da hurtigt.
    Skønne dyr :-)

    SvarSlet
  4. Ja især Cupcake.. Han er klart mest fremme i skoene og er så nysgerrig at man skulle tro han var en hund. Han snuser og slikker på alt hvad han finder. :-)

    Middagen var bare så let og dejlig, også i maven. Jeg nød det virkelig. :-)

    Dejlig dag til jer på Engen

    SvarSlet
  5. Tak Anette. For en gangs skyld, var der noget godt til mig på menuen. Hihi
    Herligt :-)

    god dag og knus

    SvarSlet
  6. Det lyder til at have været en dejlig aften med lækker mad og vimsende hjælpere ;-)

    SvarSlet
  7. Godmorgen Lis.

    Ahhh så hurtigt syntes jeg slet ikke at det går :-) det må være synsbedrag. hihi

    Sådan et strikketøj i varmt garn er lige noget de kan lide. Men den går ikke... Næ næ

    Dejlig dag og kærlig hilsen

    SvarSlet
  8. Godmorgen Lene.

    Det var det også. Jeg har moret mig så meget i aftes fordi de virkelig var i hopla de små. Fulde af narrestreger og mægtigt interesserede i min strikketaske. :-)

    rigtig god dag og kærlig hilsen
    ;)

    SvarSlet
  9. Elsker rejer og pasta - vil prøve, tak for hintet. Er det peruvian Higland, du strikker i?knus

    SvarSlet
  10. Hej Lavendel.

    Hvordan pokker ku du se det????

    Det anede jeg ikke engang selv hihi, men det er noget jeg har købt på udsalg her på nettet. Det er heeelt vildt blødt og dejligt at røre ved. :-)

    Du er da prof hva ;)

    Knus

    SvarSlet
  11. Sikke en dejlig menu !

    Når jeg ser din billeder husker jeg tydeligt da vi havde marsvin, de nåede at bide et par lyskæder over en dag da de var ude :)

    Knus

    SvarSlet
  12. Lækker mad! Bliver jo helt sulten :-)
    Og sikke nogle små banditter :-) Glæder mig til at se din sweater.

    KH Gittemay

    SvarSlet
  13. Tak Pernille, Det smagte i hvertfald bedre en lyskæder.. Hihi

    De kan hurtigt få lavet rav i den, det er helt sikkert.:-)

    Kh

    SvarSlet
  14. Hej Gittemay.

    Det gør jeg også selv altså glæder mig til at se min sweater.;)

    Den skal nok blive god tror jeg, det tegner allerede godt.

    Kh Henriette

    SvarSlet