30 oktober 2009

!!!


Fingrene hviler på tastaturet, men der er ikke nogle ord der springer frem..
Sådan er der nogle gange tomt i hjernen, og det burde jeg da egentlig lige skrive ned som en begivenhed der er værd at mindes.

Det er godtnok sjældent, at jeg ikke har millioner af ord der cirkulerer rundt og rundt og sjældent, at jeg ikke er ved at tilte af de bunker af tanker der vikler sig rundt om mit sind.

Jeg tror jeg vil lade blog være blog, og i stedet bruge tiden på andre ting end ord.



Det er jo heller ikke fordi jeg mangler ting at tage mig til..

10 kommentarer:

  1. Du kunne jo strikke af noget af alt dit lækre, nyindkøbte garn :o)

    SvarSlet
  2. Kære Frau putz, jeg har lige nu gang i at sidde med garnvinden og krydsnøgleapperatet. Det er hyggeligt altså. :)

    Men der er også praktiske gerninger forude er jeg bange for. Ville meget hellere bare sidde her og nørkle. Hihi

    ;))

    SvarSlet
  3. Så må du have en dejlig Fredag .

    SvarSlet
  4. Og i lige måde til dig Jeanette Mariae.

    Knus og hej :))

    SvarSlet
  5. Alle forfattere rammes vist af skriveblokering på et eller andet tidspunkt.

    Håber du har fået brugt tiden rigtig godt.

    Knus og weekend kram
    Kari

    SvarSlet
  6. God week-end til dig ;-) Nogle gange er der bare ikke så mange ord der vil ud :P Nå jeg skal holde øje med om posten kommer.... Knus

    SvarSlet