26 februar 2010

Fredagshygge med Foo Fighters







Jeg er alene hjemme sammen med Mira.

Hun vil se tegnefilm på sin computer, så hun er udstyret med popcorn og sodavand, imens jeg selv sidder og leger med musik. Vi har jo enorme mængder af alt muligt, men lige nu trænger jeg til lidt der larmer, hvilket jo er en sjælden ting. Måske det er fordi jeg selv kan bestemme og styre hvornår nok er nok?



Ihvertfald står den på Manic Street Preachers, lidt Metallica, krydret med Foo Fighters og så lige en enkelt koncert med Depeche Mode. Uhh dem er jeg vild med.


Et foto fra en af to koncerter i London 2006. Uhh det var SÅ godt. Billedet har jeg selv skudt



Foo Fighters, et band jeg stadig ikke er kommet mig over jeg missede på Roskilde for nogle år siden. ÆV



Ned med lysstyrken, op med lyden, i med tequilaen i glasset ( bare en enkelt eller to, det er 100 år siden, for jeg må egentlig ikke pga medicinen..), og så strikketøjet der bare kører.

Med lukkede øjne kan jeg næsten mærke stemningen fra de mange gange jeg har hørt livemusik og virkelig nydt det. Desværre kan jeg ikke rigtigt klare det mere. Men dette her er næsten lige så godt, når nu det skal være.



For pokker jeg er heldig ;)

1 kommentar:

  1. For humøret er der virkelig ikke noget bedre end en rigtig fed koncert, hvilket minder mig om at jeg endnu ikke har været til en koncert i år og jeg har ellers haft mulighederne. Det må jeg snart få gjort noget ved.

    SvarSlet