05 april 2010

Dit og dat

Sikke da en grå dag det er indtil nu. Ikke meget andet har jeg lyst til i dag, end putte mig indendøre med en god bog eller mit strikketøj. Altan og planter må klart vente til det senere, som jo er blevet LOVET..  bliver lysere og med høj sol her i øst.

Her er ikke mange begivenheder at berette om, familien har bare været sammen, hygget og slappet så meget, at det egentlig bliver rart med lidt normale tilstande igen i morgen. Josefine har udfoldet sit talent som tegner i flere dage og sammen med John har hun set gu ved hvor mange film i sofaen.

Jeg selv har brugt tid på at at få computeren til at fungere som jeg vil, og derfor er mit strikketøj blevet voldsomt forsømt. Det gør nu ikke så meget, det bliver jo hvor det er og jeg er stadig i tankemode over hvad næste projekt skal være.

Forresten blev kærestens smil voldsomt meget bredere i går, da jeg med et højt hyl kom i tanke om, at jeg nu heller ikke har eet eneste link til mine højt skattede strikkesider som bogmærker her på.  Det betyder så at jeg ikke kan lade mig friste til noget som helst, hverken indkøb af meget vigtige og uundværlige garner, gode tilbud eller andet af den slags i hele tre uger.

GRUMT, meget grumt syntes jeg.  John smilede bare sagligt.  Æv

 

SNC18236_resize

 

2 kommentarer:

  1. Strikke damer siger jeg bare...tsk tsk tsk. det er ok med en hviledag i helligdagene. Teoretisk er det vel søndag i dag = ikke arbejde, men slappe af = sofa, i mit tilfælde patchwork, og kun en lille tur haven rundt ;o) God 'Søndag'.

    SvarSlet
  2. hihi Prophecy, ja der er vist ikke meget andet at sige til det end at det er en sygdom det her strikkenoget :)

    Jeg kan faktisk også godt lide patchwork, og har stadig noget liggende jeg ikke har gjort færdigt, måske jeg sku..?

    Rigtig god haveandring, jeg tror jeg går med dig i min fantasi, det må være skønt at kunne.

    Knus Og hej :))

    SvarSlet