21 juni 2010

Jeg leger lidt …

 

 

 

collage11

 

 

… med farver og billeprogrammer idag.'

Rød og grønt er det blevet, fordi dagen har været smuk og solrig og fordi min kjole er rød med hvide prikker. Den er købt ovre ved Mette og jeg kan lige nøjagtigt passe den :-) 

På min altan er også masser af rødt og grønt, så derfor..

Til kjolen passer mine røde sko, dem I ved jeg har gemt siden min pureste ungdom. De er købt for min allerførste løn, dengang jeg havde arbejdet den første måned i mit allerførste job. Året var 1984 og det betyder at de nu er helt retro hihi.

Jeg har faktisk både røde og grønne sko:

SNC10208_resize  SNC15831_resize

SNC10207_resize

 

 

Jeg kan i det hele taget godt lide rødt som tilbehør, og grønt på alle måder.  Det er forresten de høje sko der er hele 26 år gamle efterhånden..

De høje røde har været luftet i dag, for jeg har nemlig været på visit. Som en anden prinsesse Mary, er jeg blevet vist rundt på Johns arbejdsplads for tiden. Den bragte mig og min flagrende røde kjole helt op på taget. Op ad stiger og stejle trapper klatrede vi, for at bese udsigten fra huset på Gl. Køgelandevej.  Jeg manglede bare hatten og buketten, så var den hjemme :-)  Blæsten susede og kjolen blafrede så det var en ren fryd for ham, han gik nemlig bagest ;-)

På vejen hjem handlede jeg stort ind, men kvikke mig havde efterladt nøglen INDE i bilen. Nogle vil måske huske at jeg har hoveret over kærestens samme bommert i vinter, og jeg kunne kun være glad for at jeg i ventetiden kunne slikke solskin i vejkanten. Et nødopkald var nødvendigt og min redningsmand kom susende ti min senere. Heldigvis da, for ellers var alle kølevarene da døde af hedeslag.  Jeg nød min ufrivillige pause og hyggede mig over at jeg ikke var længere væk fra reservenøglen end som så.

 

 

SNC10008_resize

4 kommentarer:

  1. Flot rød-grønt tema du har i dag!

    Jeg læste lige dit buddistiske bryllupsindlæg og kunne slet ikke lade være med at grine, da jeg kom til din kamp med limen ;-) Selve brylluppet lyder til at have været en fantastisk oplevelse!

    SvarSlet
  2. Ja, det var en dejlig, sommerlig dag i går. Sikker smukke billeder, du fik ud af den!:-) Marsvinet er en cutie.

    SvarSlet
  3. Godmorgen Polka

    Tak og ja.. der gik det vist liiige lovligt stærkt hihi.

    Brylluppet var både smukt og inspirrende, men allermest befriende afslappet

    God dag ;-)

    SvarSlet
  4. Godmorgen Dragonfly. tak til dig og ja han er da nuttet ik.. :-)

    rigtig dejlig dag også til dig

    SvarSlet