08 marts 2011

Rødt eller grønt fokus?

 

 

Mine firkanter til den sweater jeg laver formerer sig med lynets hast. Faktisk er jeg så HOOKED ( *fnis*)at jeg nu slet ikke kan stoppe. Jeg er jo ellers mest begejstret for at strikke, men når hækleriet går så let som med disse så får jeg lyst til at fortsætte. Tæpper, flere trøjer i andre kombinationer og måske jeg skulle forsøge mig med de dersens hexagoner der ellers driver mig til vanvid. Og så er der jo også lige det der tæppe jeg er i gang med til min sommerstol..

 

Lige nu er det dog farver der funderes over. Jeg har jo et par grønne sko der passer perfekt, men jeg syntes ligesom ikke at grøn er friskt nok. Se lige her:

 

At sætte firkanterne sammen med grøn virker ikke helt rigtigt og ser nærmest ferskt ud ik..

 

Se så her:

 

Den røde er godt nok svær at affotografere i rette farve, men der er mere spunk over den ik..?

 

Når jeg om lidt møder i Nørkleriet, så vil jeg lige skanne igennem rækkerne med Arwetta og se om der er andre farver der kan udfordre den røde når jeg skal hækle alle delene sammen.

 

 

Også i dag skinner solen, så jeg er igen glad og fro. Lidt træt måske.. men pyt med det. SOLEN SKINNER.

 

 

YUPIIIIIIIIII :-)))

5 kommentarer:

  1. Tør næsten ikke at hviske det, for det passer jo ellers ikke med mit farveglade image...

    (shh... hvid ville altså også være flot... sig det ikke til nogen...)

    KH Karina

    SvarSlet
  2. kære Henriette

    wauw siger jeg bare... du har været hurtig...jeg MÅ/VIL også ... den er så smuk ...
    rød rød rød selvom jeg æææælsker grøn... de grønne sko kan da sagtens bruges til :)
    go' tur til Nørkeriet
    "sagde" du strømpe-arwetta..... jeg må .. jeg vil ....
    skøn skøn

    kh♥

    SvarSlet
  3. Tag blå/turkis nr. 2 fra oven eller den friske grønne, det er forår og vil passe til dig :-)

    SvarSlet
  4. Av, svær svær beslutning! Jeg er med på den friskgrønne eller tag firkanterne med til Nørkleriet og prøv dig frem.

    SvarSlet
  5. hmmmm - af de to du viser er den røde klart flottest men jeg er jo ellers mest til grøn - den du har er bare for "støvet"
    hmmm... hjælp det overhovedet ;0)

    SvarSlet