08 marts 2011

Vi hygger igennem formiddagen

 

 

En dejlig formiddag i butikken. En blanding af kunder, nussen med garn, samtaler om mønstre og ideer. Kaffe, småkager og leg med Nørkleriets hjemmeside har været på mit program idag. Medsamt høj sol og så lidt friske blomster til mig selv, fordi jeg syntes jeg fortjente det.

I min alt for smalle vindueskarm står nu lidt der ikke holder så længe, og så et par pelargonier fordi alle dem jeg havde sidste år døde da jeg var indlagt.. også mine to meget store duftgeranier røg hvilket jeg er lidt ked af. Jeg må ud og ha mig en ny. Når pladsen igen er til mange planter. En duftgeranie er bare et must :-)

 

Jeg slutter af med et af mine ynglings bands. Bare fordi den er super. Passer godt på en tirsdag. I solskin.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar