23 marts 2011

Springlove

 

Vi kan vist godt konstatere at foråret endeligt er ved at være her. Ved godt at der er lovet slud og sne igen sidst på ugen, men det gider jeg slet ikke ha’ med at gøre i dag.

I dag er det stadigt vidunderligt mildt og solen skinner fra en lettere diset himmel.

 

Foråret gør altså noget ved mennesker og natur. Overalt blomstrer det smukke, og selv jeg går rundt og er lettere kuldret i låget :)

Bare se her, hvad jeg ser når jeg kigger rundt på verden omkring mig:

 

 

marts2011

Og på Hotel Altanen kan man virkeligt se, hvordan løgnene vokser nu. Desværre husker jeg ikke længere, hvad der er hvad eller hvor, så det bliver spændende at se når de er helt voksne. Har ellers gemt poserne, men ja.. de er netop det. GEMT, et eller andet sted i Storkøbenhavn :-) 

 

Jeg er forelsket. I foråret. Og i livet. I dag..

4 kommentarer:

  1. Det var dejlig at høre :-)

    SvarSlet
  2. ja ,forårssol og varmegrader gør noget godt ved både krop og sjæl... og ikke mindst ved naturen og dyrene .....
    skøne billeder tak for at dele
    kh♥

    SvarSlet
  3. Godmorgen alle tre :-)

    Tak for hilsnerne og rigtig god torsdag
    Knus Henriette

    SvarSlet