23 maj 2011

Aflyst mandagsplan

 

Jeg fik slet ikke brugt dagen som planlagt, for igen tidligt i morges vågnede jeg med migrænen dunkende bag det ene øje. Så efter en pille og mere søvn vågnede jeg op, og var ikke helt frisk i bøtten. En aftale med en børnerådgiver her på centret blev aflyst, og i stedet har jeg brugt dagen på nærmest ingenting.

Det kan drive mig til vanvid. Al den tid jeg spilder med at være kvæstet af pinen, men jeg håber da bestemt at det går over snart og i fremtiden. Jeg har ladet mig inspirere af boligmagasiner og set lidt tv, surfet lidt rundt på nettet og kigget efter en sengeløsning, men nu har jeg efter rådslagning besluttet at prøve, at lægge alle tankerne om indretning lidt væk. Jeg bliver så revet med, at jeg helt glemmer det der også skal bruges energi på lige nu og her, og der er immervæk nogle måneder til flytningen så rådet er fornuftigt, for jeg kan helt sikkert nå at få hidset mig selv op til det helt store stressniveau inden jeg når august.

Eneste praktiske og gode jeg har lavet her i eftermiddag, har været at sortere i posen med alle mine privatpapirer ( og der var en god mængde ) så nu er det, der ikke længere er nødvendigt at gemme, revet i tusind stumper og smidt ud. Herligt herligt.

 

 

Min krop værker af den stillesiddene dag, så jeg må ud og gå lidt tror jeg. Selvom jeg allerhelst ville sidde med mit strikketøj.

2 kommentarer:

  1. Godaften Henriette
    Håber en lille gåtur har gjort dig godt, så du kan sidde resten af aftenen med strikketøjet og en god film...
    Tror også min krop skal tidligt til ro..:-)
    God Mandag Aften / RikkeBo

    SvarSlet
  2. Kender det desværre alt for godt, sådan en alt ødelæggende hovedpine... øv for det...

    Håber gåturen hjalp bare lidt på den...

    SvarSlet