12 juli 2011

Glade dage

 

 

 

Hvilken lettelse det har været at “flytte” tilbage til Østerbro igen. Nærmest med det samme jeg ramte adressen, var det som om en masse stress og ubehag forsvandt, og jeg har haft det SÅ meget bedre igen.

I morgen skal jeg endeligt hente nøglen til kælderen i Brønshøj, hvilket betyder at jeg stille og roligt kan få flyttet alle de mange løse dele og småting derud, i løbet af den næste tid. Det er noget især min far glæder sig til, for det har været rimeligt hasarderet, hver gang han har skullet ud og ind af sin garage. Allerbedst giver det mig noget at forholde mig til. Det gør den sidste måned lidt nemmere at holde ud. Bare det at jeg kan GØRE noget, der minder om et nyt livs begyndelse, er fantastisk.

Fra på lørdag holder butikken ferielukket i to uger. Perfekt timing mener jeg jo, for så kan jeg uden at skulle afstå fra at møde hver dag, køre lidt frem og tilbage med indboet. Jeg glæder mig vildt gør jeg. I disse våde tider, og med fornuftig fremsynethed har jeg planer om at lægger træpaller ud langs alle siderne på gulvet. På den måde bliver mine ting løftet ihvertfald to lag op og jeg kan på den måde forhindre den værste katastrofe, HVIS uheldet skulle være ude. Det siges godt nok, at det er en tør kælder men man ved jo aldrig vel.. :) 

 

 

Jeg er blevet færdig med den lilla sweater, og er godt igang med flere andre nye projekter, men jeg er en ged for tiden. Glemmer at tage billeder af alt det der sker, så lige nu har jeg kun det halvdårlige billede af mig selv iført nattøj og sløret sweater hihi.  Det andet skal jeg nok se at få foreviget, det lover jeg. Der er også nyheder i butikken, og det skal selvfølgelig også lige nævnes her, men det må blive i morgen. Lige nu er jeg nemlig godt flad. Har været på arbejde længere end sædvanligt fordi jeg har hygget mig så godt derhenne. Pernille fra Birkerød kom forbi for at få assistance til en hæklet hue, og kunderne er nærmest væltet ind. Alle for at sikre sig mod at gå garnkolde midt i det hele.

 

Jeg afslutter med at ældre billede. Et at de få gode jeg syntes jeg har taget her i den lille bolig.

7 kommentarer:

  1. Tørhed eller ej, jeg tror det er en rigtig god ide med paller. Jeg har også planer med sådanne i vores kælder, engang når vi finder nogen til at køre dem hjem :)
    Det bliver lækkert med muligheden for at flytte lidt ind, inden august. Og dejligt du kan mærke roen ved at være hjemme :)

    SvarSlet
  2. Jeg forstår til fulde de frustrationer du har haft løbende, og at det også er en befrielse nu at kunne gøre noget konkret, nemlig som at flytte nogle ting stille og roligt. Når det så er sagt, så er din lille hule nu også helt speciel hyggelig. Alt er inden for en arms længde. Gulve, vægge, lofter, ja selv stangen på din gulvlampe kan bruges til opbevaring:-)))))) Stort smil her, da jeg fik øje på din hårklemme:-) Hulen er trang, men det har været din base, hvor du trods alt har kunnet være dig selv, slikke dine sår, og finde ro til at rekreation. Rigtig meget held og lykke med dit nye, og blivende hjem, samt god fornøjelse med alt det sjove omkring indretning osv! Mvh Helle

    SvarSlet
  3. Sådan ;-) nu sker der da pludselig noget... dejligt... ;-)

    SvarSlet
  4. Godmorgen Pernille. Ja de der paller er vel nærmest et must i fremtiden.. ;) Hellere sikker end ærgelig ik.

    Rigtig god dag
    Knuuusss :)

    SvarSlet
  5. Hej Helle. Tusind tak for din kommentar. Du har faktisk helt ret. Den har jo været min hule i en urolig tid, og ja.. ALT er ingen for rækkevidde hihi. Selv hårklemmen :-))) Det er typisk mig, den sidder lige der hvor jeg ikke mister den.

    Tak fordi du har læst med, det glæder mig rigtigt meget. God dag og kh
    Henriette :-))

    SvarSlet
  6. YES! Kirsten. Det gør der nemlig og jeg er vildt glad. Og har også lidt ondt i maven af spænding :)))


    Rigtig god dag
    Kh Henriette

    SvarSlet
  7. Jeg glæder mig på dine vegne til du får din lejlighed og man må jo sige, at hjem for dig er der hvor der er ro og hvor din sjæl bor. Jeg håber den flytter med dig til Brønshøj, det er jeg nu ret sikker på ; )Rikke (mamalover)

    SvarSlet