25 juli 2011

Om tre uger..

 

… flytter jeg :-)

Det vil jeg lige begynde med at slå fast. Bare hvis nogen skulle være interesseret. Det begynder at kunne mærkes helt fysisk nu. Hvor jeg dog glææder mig.

 

At jeg har det at se frem til hjælper på det faktum, at jeg har kastet sommerkjolen i ringen og har iført mig varme sokker, trøje og et lunt halstørklæde. Det strider mod al fornuft her sidst i juni, men jeg hader at fryse, og er ikke vild med lukkede vinduer så det må bare være sådan, for her til morgen er sk… koldt uden for dynen. Også lyset er tændt, så i min lille verden føles det som en tidlig morgen i okotober.

 

Jeg gik en aftentur i går, glemte kameraet der ellers kunne have fremvist beviser på at også naturen er i tvivl om datoen. Brune blade ligger der allevegne på gader og fortove, regnen silede ned og for enden af vores hus vokser der en stor vin, som allerede nu har røde blade!  Jeg mener.. hvad sker der lige for det?? 

Lige nu er min hverdag er ikke præget af de store oplevelser, den triller stille afsted med små gerninger og den evindelige hovedpine som jeg bare ikke kan blive kvit. Ser jeg bort fra smerterne som jeg kun kan undre mig over ikke forsvinder, ja så har jeg det godt. Der er ikke meget at tage billeder af, ikke meget at berette om, andet et jeg hygger mig med at gå på opdagelse og lade mig inspirere på Pinterest. Fordi jeg jo snart skal indrette nyt bo, er det skønt at lade fantasien vandre og drømmene få frit løb. Det er som et magasin med glittede billeder, bare med klik på i stedet for. Som Catarina skrev forleden så er det ganske rigtigt et site for alle os, der altid har elsket at lave lister, klippe ud og klistre ind. I mit tilfælde et godt alternativ til de blade jeg ellers ville have betalt en formue for. Nu sparer jeg pengene op til en seng i stedet for.  WIN WIN for mig. :-)

 

Hverdagsord på en mandag. Ikke særligt spændende, men stadigt et kapitel i mit livs dagbog. Nu griber jeg strikketøjet, og venter på at hovedet dømmer klar til at gå videre. Og illustrerer med lidt genbrug og lånte fjer.

 

 

Lidt ideer fra Pinterest:

 

66390861_SN8tpr7V_c

 

42326485_07fvNmrD_c

 

42078499_wYmdjjI1_c

 

40645450_AavnJqTQ_c

 

47579545_NQpJwb06_c

 

70547277_c2X3o8cz_c

 

69514060_xG5XTJFA_c

2 kommentarer:

  1. Du må have en dejlig rolig dag Henriette.. :-)

    SvarSlet
  2. Jeg havde også en fornemmelse af efterårsluft i går, da jeg var i køkkenhaven. Luften var klar og lidt skarp.

    Jeg håber din dag bliver dejligt. God ide at bruge pinterest i stedet for boligblade. Den sender jeg videre til Julie, der skal have fikset sin lejlighed for ingen penge :)

    Klem

    SvarSlet