25 oktober 2011

Bilsyn på Frederikssundsvej

 

 

 

Mit kæreste eje blev set efter i sømmene i går og den gik rent igennem. JUHUUUU

 

Det er anden gang jeg prøver det, og det morsomme er at selvom jeg benyttede den nye serviceafd på Fr.Sundsvej, så var det den samme gut som tjekkede den forrige år. Han var blevet overflyttet dertil, og jeg mente nok at kunne kende ham, så mor her blinkede lide lidt ekstra med vipperne og vi fik os en lille bilsludder. Ikke at jeg tror det hjælper en hujende fis, men man må jo være om sig ik.. ;)

 

Jeg kan nu køre videre i livet i tryg forvisning om at ihvertfald bilen er ok. Der er et par ting det vil være godt at få forbedret, set med de fremsynede briller, så det vil jeg lige holde mig for øje. Jeg håber jo at den kan bringe mig frem og tilbage i mange flere år endnu. Med en ældre bil, er det lidt som en eksamen hver gang man afleverer den til syn, og jeg var også rimeligt nervøs for at der skulle vise sig udgifter til mig, men jeg kørte derfra vældigt lettet.  Og prisen for synet, ja den er til at overkomme syntes jeg. 525 kroner er sgu ok syntes jeg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar