24 oktober 2011

Ingen diskussion. Disqus sku' væk…

 

 

…. og H Y L!  det så ud til at jeg i samme omgang, dermed mistede samtlige mine kommentarer for hele min tid i blogland.  DET gør mig helt svimmel og jeg kan ikke finde ud af, hvordan man overfører kommentarene igen til bloggers egen funktion, så jeg må beholde Disqus ser det ud til. Tænk.. jeg føler mig sgu lidt fanget her. Det er nemt nok at hente alle tidligere kommentarer over i Disqus, men intet sted fortæller de hvordan man kan gå tilbage til gammelt system igen.

 

Der døde jeg sgu lige lidt. Sidder stadigt og er helt svimmel, ved tanken om at to et halvt års historie bare sådan forsvandt. BUM!  Har jo mange mange for mig, vigtige ord at gemme fra blogland. 

 

Pyhh altså der var jeg sgu lige ved at komme til at tude lidt. Øv hvor jeg hader mekanik til tider. Nu hænger jeg åbenbart på det her til evig tid.  Buhu :(     

 

Jeg skyndte mig at sætte Disqus på igen, og så ellers tjekke at alt var som det skulle være, og nu håber jeg bare at flere vil være villige til lige at sige hvem de er når de kommenterer. Det er nemlig en stor hage ved systemet.. at man ikke kan se andre end de læsere der har tilmeldt sig som kommentatorer. Om det er en besværlig proces skal jeg ikke kunne sige, men gid I gad. For min skyld. Nu hvor jeg har leget lidt for meget med min blogs funktioner, og prøvet nyt.

 

Trods den morgenforskrækkelse tror jeg det blive en god dag. Jeg er da ihvertfald glad, udhvilet, og har ikke ( endnu, krydse fingre, krydse fingre…) ondt noget steds. Gode odds sku jeg mene, for endnu en dag hvor jeg kommer mere til hægterne igen. Kom an uge, siger jeg bare.

 

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar