07 oktober 2011

Deprimeret net

 

 

Min netforbindelse har været helt nede i dag :((       

 

Nu ser det ud til at virke igen, men hvor længe er så spørgsmålet. Det sker med jævne mellemrum, men aldrig har det varet SÅ længe!  Jeg skynder mig at grifle lidt, og håber at det går igennem. Måske nettet også syntes det har været en dum fredag.. ;)

 

 

Jeg har fået lavet en smule herhjemme. Og har hygget mig med det, selvom det går i et laaaangsomt tempo. Selv den mindste bevægelse giver mig åndenød og sved på panden, men jeg har det alligevel lidt bedre syntes jeg. Hurra for det.

Blomstergarnet er kommet på plads. Det hænger perfekt lige der i åbningen til mit arbejdsværelse.

 

Jeg forsøger mig med en lille spiseplads, men er endnu ikke helt tilfreds. Der skal lige rodes lidt mere med det, men jeg er glad for at have fået en plads at sidde ved. Når Rasmus kommer forbi i aften, er jeg spændt på hvad han syntes om det.

 

Og så bliver halstørklædet længere og længere og jeg er nær ved målet.

 

 

 

Her i min lille stue er der nu tændt stearinlys, og jeg vil se frem til en fredag aften, med garn og varmt til halsen. Det er sgu dejligt at have sit eget..     :-))

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar