01 oktober 2011

Oktoberfest

 

Jeg har taget hul på dette års oktober. Som en festdag har det været, for solen har skinnet og varmen har huseret på en måde, vi nærmest ikke har oplevet siden sidste sommer! Faktisk er der så varmt på min altan, at de ting jeg har samlet i naturen, er fuldstændigt brændt af. Eller.. i stedet for at ligge og stråle i efterårets smukke farver, ligger de tørre og brune hen. Helt utroligt faktisk.

Cupcake har haft det lidt bedre i dag, han har spist lidt mere heldigvis :

 

OG ….

 

… så har jeg haft besøg. Af hende der I ved, der uden at tøve kravler rundt for at få mit hjem til at fungere. Som en anden Grethe Sønck ( dog uden de farverige gevandter hihi), kaster hun sig over stiger og under stole for at få tingene til at være som jeg ønsker. Hun er en perle er hun, og jeg er fuld af taknemmelighed og glæde over, at hun gider tilbringe sin lørdag her hos mig. Nu hænger endnu en hylde i køkkenet, skrivebordet er på plads, og et par små tingester er sat op, stole er samlet og en grimmer kommode er smidt durk på lossepladsen. Foruden det praktiske, har vi selvfølgelig også nørklet lidt. Det hører sig til jo :-))

 

 

 

 

 

 

Jeg kunne ikke rigtigt forlige mig med det kradse resultat, så jeg har fundet et miks af supersoft, alpakka og merino frem. Det har hjulpet gevaldigt, og snart kan jeg slynge et megalangt halstørklæde om halsen. Jeg bliver så glad gør jeg :))

1 kommentar: