03 november 2011

En super god ide

 

 

 

HENDE her har givet mig inspiration til et mål for 2012.

 

Nu tager jeg jo mange mange billeder i forvejen, men det er trods alt ikke hver dag, at jeg får snuppet kameraet. Ej heller har jeg haft den tanke i baghovedet, at et af dem skulle illustrere den pågældende dag. Altså andre steder end på bloggen. Nu vil jeg så gå og fundere over, hvordan jeg kan bruge ideen på min egen personlige facon. Tænke over hvordan den skal føres ud i livet. For jeg ved at der vil være masser af dage, hvor det kan blive opgaVEN, at få apperatet op for øjet og trykke på klik.

 

 

I dag har jeg ikke klikket noget som helst, men genbrug af andre gode dage er faktisk ikke nogen ringe måde at erindre på heller ..

I love you sweetie..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar