04 november 2011

Nu jeg tænker efter..

 

 

 

.. har der altså været et lille hik i en ellers dejlig dag. Det kommer tilbage til mig, nu da jeg har siddet og haft tid til at vende fredagen i hovedet.

 

Jeg har nemlig en eks’svigermor, som stadigt befinder sig i min sfære om jeg vil det eller ej. For min søns skyld er jeg indstillet på at det skal være sådan, men i dag har hun gjort det meeeget svært at være åbensindet. Jeg er nemlig en slap, dårlig og håbløst let at manipuleremor. Jeg tager forkerte beslutninger, og det er da muligt at jeg syntes det er endog meget svært, at være alene om at opdrage på en nær 17 årig, men det er jo min egen skyld. Det var jo mig der ville skilles… !!  Så jeg ligger som jeg har redt.

At jeg gør alt hvad jeg kan, at jeg kæmper og kramper med at gøre det rigtige og stå fast og holde ved, er ikke sagen vedkommende. Det er IKKE godt nok.

 

Det hele er min skyld og jeg er selv ude om det..

 

 

 

 

Jeg bliver så træt. OG ja.. undskyld. Jeg måtte bare lige tømme hjernen. Et eller andet sted. Til nogen. Jeg er sgu kun et menneske.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar