06 december 2011

Julekalender d. 6 december

 

 

 

 

6 dec

I dag bliver du sendt videre til en tutorial når du klikker på kalenderlågen. Det er IKKE en tutorial jeg selv har lavet, den slags gør jeg mig slet ikke i, men det er et link jeg kom forbi så sent som i går faktisk. Jeg blev vildt begejstret og tænkte med det samme, at DET ville jeg dele med jer. For mig er det nyt, men jeg tvivler ikke om, at mange sikkert allerede er rutinerede… ;)  Skulle nogen have erfaringer, så vil jeg da meget gerne høre om det her i kommentarene. For mit eget vedkommende skal det klart prøves, da det netop hører fint ind under mine mål for 2012.  GOD fornøjelse < :-))))

2 kommentarer:

  1. Og jeg er netop nået til at skulle tage ind til hæl på mine strømper. Den skal prøves :)
    Tak for link og god dag!

    SvarSlet
  2. Hihi, grinede lidt da jeg så hvad der var på din kalender i dag, for vi har tænkt i samme baner :-)) Varme futter er bare et must nu.


    Knuuus og glæder mig til at se hvordan dit resultat bliver. Jeg skal også selv prøve det helt sikkert.

    SvarSlet