10 december 2011

Strikstinenser



Jeg fortæller og linker og skriver og viser frem. .  men hvad når jeg selv??  


Den er søreme god med mig. Her sidder jeg og finder en masse skønne sider om strik og deslige frem. Både til min julekalender, men også til mig selv fordi jeg elsker at se, hvad der laves rundt omkring. Jeg inspireres meget af det, og jeg bliver også i så godt humør. Eneste hage ved at sidde foran skærmen og forresten også julehygge, er at jeg absolut kun får strikket et par pinde eller fire om dagen. Jeg ville have strikket i eftermiddags, men så blev jeg pludseligt optaget af noget andet og så gik den dag.


Det må der laves om på. Jeg begynder at få sære trækninger ved ørene, mine øjne plirrer og hænderne ryster så underligt. Kan man få strikstinenser??



I dag har jeg været flittig på hjemmefronten, og egentlig behøver jeg slet ikke klage mere, for jeg er færdig med projekt  indhent den forsømte 2010jul. Her er fint og fyldt med jul, så jeg kan læne mig tilbage resten af mdr og bare nyde livet, forberede mig mentalt på at jeg skal holde juleaften og lave maden ( hvilket jeg glæder mig til, men også er lidt nervøs over ), nyde timerne i forretningen, strikke og hækle, og se frem til at kæresten og jeg får lidt mere tid sammen. Han har ikke set meget til mig på det seneste, for jeg har været nede noget af tiden, og fortravlet i hovedet resten af den.
Vi kunne begge godt tænke os en tur til Tivoli og måske en vandretur på strøget. Det har jeg ikke oplevet i flere år, men nu ser vi om det bliver til noget. Hverken Tivoli eller strøget går nogen steder har jeg hørt, og bliver det ikke til jul så bliver det sgu bare til sommer i stedet :)



NU vil jeg lige klargøre min låge til i morgen, og SÅ går jeg knagme ikke i seng, før jeg har strikket lidt. NÅ!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar