05 januar 2012

Nørkleriet revisited

 

 

 

 

Åhh jeg håber at jeg kommer afsted i morgen. Har glædet mig til at gense både Sisse, og reolerne med alt garnet i rækker og farveorden. Desværre er jeg bare totalt skvattet på den der irriterende måde, hvor man egentlig ikke syntes man burde pive, men alligevel ikke kan lade være, fordi det værker lidt over det hele. ØVSA altså.

 

Jeg sidder i sofaen godt pakket ind i plaider og strik, men jeg fryser alligevel. Måske det er derfor jeg har måttet begynde forfra på alpakkalegen hele tre gange.. Det jeg vil øve i kræver nemlig koncentration, og det kniber det desværre med. Nå, men piv og miv til trods, så er det altså en fryd at sidde med. Blødt som bare pokker. Gid jeg havde økonomi til at strikke mig en hel kjole eller en poncho i dette garn. Det ville være luksus i luksusklassen hihi.

 

 

 

Jeg tror søreme det er tid til en god film eller serie. Det kan jeg godt nå, inden jeg smutter i seng. Ganske som jeg har lovet mig selv jeg vil i år.

5 kommentarer:

  1. Jeg har strikket en kjole i Alpaca/Silk, den kostede mig under 300 kr, så det behøver ikke være dyrere end en trøje - afhængig af, hvilken Alpaca, du vil strikke af selvfølgelig
    Det er forøvrigt nogle skønne farver, du har i kurven

    SvarSlet
  2. Alt det garn der er på øverste billede , det ser i mine øje bare så fint ud.. Jeg kan nemlig godt lide der er lidt knaster i farven.....

    Mon det vil være godt til en ny hue ?

    Håber du kommer afsted i dag, om ikke andet , så bare for 1½ times tid...........

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  3. Hej Lydert, du har egentlig helt ret, for drops har jo udemærkede alpakka garner til rimelige penge. Måske en dag jeg gør det, men i år har jeg jo andre strikkemål end kjoler hihi :))

    Tak for din hilsen
    kh Henriette :))

    SvarSlet
  4. Hej Marianne, garnet hedder Loden og er et tweedet garn, som jeg også er helt vild med. Det er blødt og lækkert og vil være perfekt til en hue. Bare op på pindende og prøv det ;)))

    Kh og dejlig dag
    Henriette :)

    SvarSlet
  5. Okay, kigger efter det i rødovre centret senere i dag :-)

    SvarSlet