07 marts 2012

Så gik den ikke længere

 

 

Filmen er knækket og jeg har et mindre sammenbrud. Sidste uges udfordring ( som jeg ikke er parat til at skrive om nu) var lige een ting for meget. Ku godt mærke at det var undervejs, og her til formiddag brød jeg helt sammen. Kan ikke holde inde med at hyle og har nu fået ringet efter beroligende medicin. Jeg VIL ikke indlægges igen allerede, så jeg prøver at finde andre muligheder for hjælp.

 

Jeg kender mig selv så godt efterhånden, at jeg ved at nu er det nu det er nok.  Når jeg hverken kan finde ud af at lave mad, købe ind, tage bad eller komme ud af sengen er den gal. Fra torsdag og til nu er det langsomt blevet værre og værre og smerterne er nu konstante.

 

Jeg kommer op igen, det har jeg også lært. Desværre er jeg der hvor der må hjælp til. Satans osse.

34 kommentarer:

  1. Jeg sender mine varmeste tanker :)

    SvarSlet
  2. Rigtig god bedring.. træls du skal have det sådan.. Så må du huske at være ekstra god ved dig selv og få snakket med nogen..og omgive dig med folk der vil noget godt...

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære cs, det skal jeg nok. Mange tak også fordi du har været forbi men en hilsen. Det sætter jeg stor pris på.

      Slet
  3. Jeg føler med dig...sender lots af knuss og varme tanker.

    SvarSlet
  4. Varme tanker og Knus fra mig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Marianne og mange knus tilbage

      Slet
  5. Mange gode og varme tanker herfra. Stort knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Anette.Tusind tak og i lige måde

      Slet
  6. Hej Henry.
    Sikke noget l.... Godt du stadigvæk har kræfter til at skrive om dit sammenbrud. Skel jeg komme ind med mad til dig?

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Jannie. Jeg skal nok sige til, men jeg har ikke haft kræfter til at skrive før nu, så jeg har fået noget at spise ;) Men tusind tak for tilbuddet. Det varmer kan du tro. Knus

      Slet
  7. Ovenover skyerne stråler solen. Og det gør den lige indtil du igen stråler om kap med den.
    De bedste ønsker

    SvarSlet
    Svar
    1. Knus til dig tante :) Jeg ved du har ret og jeg har det lidt bedre idag.

      Slet
  8. Åhhhh for fa... da osse.. Sender mange varmende tanker til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Inge. Tak fordi du kiggede forbi. Jeg blev så glad. Knus

      Slet
  9. Det går over. Husk dig selv på det. Det er godt at du har bedt om hjælp, at du kan mærke at du har brug for det. Og så rigtig god bedring. Du fortjener det bedste.
    Knus og kram og varme tanker.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Mette. Tak for tankerne, og jeg skal nok komme op igen. Mange knus og kram

      Slet
  10. Så mange mange mange knus, Henriette.

    SvarSlet
  11. Uha rigtig mange knus til dig !

    SvarSlet
  12. God bedring. Håber på altan-vejr, så du kan nyde det lidt.

    Hilsen Hanne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Hanne, tak for det og jeg håber på vejret i weekenden er til det. Knus

      Slet
  13. Mange mange varme tanker, der er lys forude...husk på det. Mind dig selv om at foråret kommer....hver år!!! Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Det skal jeg nok Rikke. Det går bedre i dag. Mange knus

      Slet
  14. Kæreste Henriette, søde ven.
    Læn dig trygt tilbage og lad andre passe og pleje dig - hvil dig og giv efter for det pres du har været udsat for i en rum tid.
    Det er en konstant føling efter balance - og kan være så svært når man vil mere end man kan magte.
    God bedring med dig - og jeg og vi andre ved du vender stærkt tilbage med fornyet energi og større klarhed.

    Vi elsker dig alle sammen - så med vores kærlighed i ryggen kan du klare alt søde ven :-)

    Mange knus og varme kram fra
    Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Helle. Tusind tak for ordene. Jeg har det lidt bedre idag. Det betyder meget for mig at I skriver med støtte. Mange knus og kram

      Slet
  15. Rigtig god bedring Henriette...knuz fra Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Lisbeth. Tusind tak og mange knus til dig.

      Slet