28 august 2012

Her går det udemærket

 

 

 

 

 

IMG_0539

Tirsdag bimler jeg bare lidt rundt. Lang søndag og lang mandag betyder langsommelige efterdage. Eneste plet på den plan er larmen fra underetagen, hvor en overivrig håndværker allerede ved syvtiden gik igang med at flå opgangsdøren ud af murværket. Vi skal have ny dør og det er jo fint, og den sagesløse mand dernede kan jo ikke gøre for at jeg har føjtet rundt, så jeg lukker ørene og lader som om jeg slet slet ikke kan høre noget. Tra la la

 

Anderledes er det med den lille fis med pels. HAN kan bestemt ikke lide høje og uventede lyde, så han spjætter forskrækket og fræser ind under lænestolen. Det lille skind..

IMG_0622

Her er han ikke spor bange, tværtimod..  Tæppet får en ordentlig omgang og så har han besluttet, at blomsterpakkerne i stolen bagved bare IKKE må ligge der. Lige så hurtigt jeg lægger dem på plads, bliver de med voldsom iver gnasket i, og derefter kastet i en flot bue ned på gulvet. Sådan. Det ser vildt morsomt ud, for bevægelserne er så hurtige at ørene står helt vandret ud i luften hihi.

 

 

 

Det får vi meget tid til at gå med skal jeg lige hilse at sige..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar