29 oktober 2012

Frisk luft er godt på en søndag

 

 

Sådan tænkte jeg i går da jeg nød den ekstra time vi fik foræret. Uret viste derfor kun halv ti  ( eller var det nu halv elleve?? ), da jeg pakkede mig godt ind i overtøj og gik en lille tur ved mosen. Desværre var der ikke så ensomt og stille som jeg ku have ønsket mig for løbere, gåere, hundeluftere, cyklister, småbørnsfamilier og stavgangsmotionister vrimlede overalt.

 

 

Nuvel, jeg kom ud og gå. Det var missionen og det lykkedes for mig.

 

 

 

 

IMG_1902

Her står jeg i høj sol og let frost. Jeg er kun et skygge af mig selv ;)

 

 

IMG_1897

 

 

IMG_1898

 

IMG_1904

 

 

IMG_1905

4 kommentarer:

  1. Du kom ud :)
    Det synes jeg er en sejr - skygge eller ej!

    SvarSlet
  2. Tak Pernille :)) i dag er sværere fordi det er så mørkt. Jeg mangler mælk og rugbrød så jeg håber at jeg kan. Har jo indtil kl 21 :)

    SvarSlet
  3. Små skridt i den rigtige retning og alt det sol man kan opsnappe skal man sku snuse ind nu, det hjælper alt sammen ; )

    SvarSlet
  4. Dejlige billeder du fik fanget. Ha´ en god dag, håber du får fyldt køleskabet lidt op.

    Hilsen Hanne.

    SvarSlet