21 november 2012

Når enden er god er næste dag bedre :-)

 

 

OG..

 

 

enden på i dag er med disse her bloopers:

 

 

Det hjælper selvfølgelig hvis man ( aehmm som jeg ) kender replikker og scener ud ind. Jeg faldt over den ved et tilfælde, og nu kan jeg ihvertfald ikke sove lige med det første, for jeg har grinet mig selv frisk. Måske jeg skulle begynde hver dag med sådan en omgang fis og ballade hihi.

 

 

Jeg tror ihvertfald at i morgen bliver bedre end i dag og i dag HAR allerede været bedre end i går så mon ikke fredag går hen og bliver helt i orden?

 

 

Forresten er jeg i gang med en ny gratis downloaded lydbog fra DR. Den hedder Åndernes Rige og jeg må på det ivrigste anbefale den, MEN den skal heller ikke lyttes til lige før sengetid. Jeg forsøgte i aftes, men endte med at grine så mange gange at jeg slet ikke ku holde op igen.

 

Fister bare gloede på mig i mørket og forstod ikke en dyt, med ørene lettere vendt væk fra den underlige lyd madmor kom med. Jeg griner tydeligvis alt for sjældent gør jeg :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar