09 december 2012

Jeg venter på sneen og nyder min søndag morgen

 

 

 

IMG_2321

 

En dejlig morgen, denne 2. søndag i advent. Jeg har sovet fem en halv time uden at vågne, hvilket nærmest gør mig helt overstadig. Udenfor er det begyndt at blæse kraftigt op, og jeg venter i spænding på. hvordan en snestorm ser ud.

I går fik jeg vasket op ( KÆMPE bunke), gjort køkken rent, sat ting på plads, og støvsuget. Særligt køkkenet trængte, så jeg sidder med en skøn følelse af god samvittighed. Jeg håber at dagen bringer lidt julebaging med sig, men lige nu venter lidt morgenmad og mere leg med farver og opskrifter.

 

IMG_2326

4 kommentarer:

  1. Glædelig 2. søndag i advent til dig ven. :-)

    Her startede snestormen kl 4:30 og det har sneet og blæst lige siden.

    Nyd din dag med det rene køkken og med den gode nats søvn i kroppen. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og det er lige hvad jeg er i gang med ;)
      I lige måde Catarina

      Slet
  2. Godmorgen Henriette
    Kom til SydFyn og oplev snestorm, vil jeg ikke kalde det; men masser af tung sne..
    Tror der skal skrives julekort og nøkles; mens der kører fodbold hen over min TV skærm..:o)
    God 2. søndag i Advent / RikkeBo

    SvarSlet
    Svar
    1. Godmiddag RikkeBo. Tung sne er det ikke her. Men der er meget af det, og det fyger en del :) Det lyder som en hyggelig dag du der har i udsigt.

      I lige måde
      kh Henriette

      Slet