21 marts 2013

Kan man se en måge direkte i øjnene??

 

 

 

JA, det kan man så godt.

 

Her til aften fløj der nemlig en fræk en af slagsen forbi mig på Facebook, og jeg måtte bare stoppe op og stirre tilbage.

 

482391_10201011061665464_693316839_n

Det er en af den slags billeder, som jeg vil give min højre arm for at tage æren af, men SÅ dygtig er jeg desværre langt fra at være. Kvinden bag det perfekte sekund hedder Gitte, og hun står bag kameraet hver eneste dag. Klar til at fange ethvert interessant eller smukt sekund, men især hendes dyreportrætter synes jeg er super gode. Gitte er også skribenten bag Madames Huskeblog, hvor man hver dag kan få et glimt af hverdagen oppe omkring Nordsjælland. Et andet billede, som jeg måske kan gøre mig håb om selv at gøre efter en dag inden længe er dette her:

482351_10200928577923422_539130589_n

Jamen helt ærligt..  Han et sgu da herlig. Såvidt jeg har opfattet, så er fyren her en fast gæst i Gittes have, og han er et meget forkælet egern. Han har nemlig været så forelsket i Gittes tæppe på terassen, at han nu har fået sit helt eget hjemmestrikkede et af slagsen. Jeg elsker egern gør jeg.

 

Jeg elsker også fugle og dyr i det hele taget, og når jeg ser Gittes billeder bliver jeg endnu mere overbevist om, at jeg har taget den rette beslutning om, at flytte på landet. Dernede håber jeg at blive en bedre fotograf, men også madmor for pindsvin og andre søde vilde dyr.

2 kommentarer:

  1. Det var smukt at læse, Henriette ❤

    SvarSlet
    Svar
    1. Godmorgen Gitte. Jamen det kommer fra hjertet :)

      Rigtig god weekend og mange knus
      Henriette

      Slet