15 april 2013

Som en sej karamel i gebisset…

 

 

Kender I den fornemmelse?  Når noget bare er irriterende og besværligt at tage livtag med?  Næsten umuligt at håndtere? Sejt og insisterende?

 

Ja, ok det er måske nok liiige i overkanten at bruge den sammenligning, men sådan synes jeg altså denne mandag morgen er. MEGASEJ at tage hul på. Iøvrigt er der også andre ting jeg har det sådan med, men det er en helt anden historie..

 

535603_365187423532020_1424556574_n

 

Jeg sidder her og forsøger at tygge mig igennem formiddagen, med ømme gummer forresten, (hvilket er virkelig irriterende for de er ikke en metafor ), og en trang til bare at sige see you, og på gensyn i morgen tirsdag. Bare springe dagen over simpelthen.

 

 

Det har været en god, givende men travl weekend. Jeg kan med rette sige, at jeg har været glad i den, og at jeg stadig er glad, især over den succes min nye gruppe på Ravelry har vist sig at være. Jeg vidste med mig selv, at den ville dække et behov, men jeg er alligevel overrasket over tilslutningen. I går aftes inden jeg driblede i seng, var 90 nye medlemmer tilmeldt!!!

 

Siger og skriver  H A L V F E M S  !!!!  på mindre end et døgn

 

Garnudsalg til Ravelry

Det synes jeg faneme er godt gået, og jeg glæder mig over at der allerede nu flittigt er opdateret med billeder af FO’s og skriverier. HEP for det og tak for interessen derude :-)

 

 

Og ja.. jeg har ondt i gummerne. Aner ikke hvorfor, men faktum er at de lissom værker hele vejen rundt og oppe og nede. Det gør mig vanvittig faktisk. Is er godt til bedøve lidt. Ligeså hjælper det, hvis jeg overhovedet ikke tygger på noget. Jeg når muligvis at blive lettere svimmel inden fredag, hvor jeg har en ny tid, men på den anden side så kan jeg snildt tåle at smide et par kilo såå…

 

Nok for nu. God mandag til jer, som er friske derude. Hils dagen fra mig ik..

3 kommentarer:

  1. Når du nu sidder der i dag og skal have mandagen overstået, så tænk på, at du om en 1/2 måned er i eget hus! Helt fantastisk tanke :)
    Jeg ønsker dig rigtig god bedring med tænderne og gummerne og ha' en dejlig mandag (trods alt).
    En kærlig forårshilsen
    fra Marianne

    SvarSlet
  2. Flot med din nye gruppe..:-)
    Nu strikker jeg ikke selv mere, det er længe siden jeg gjorde. Slidegigt har sat en stopper for mange ting. Jeg var heller ikke så god til det må jeg indrømme, havde ikke tålmodigheden. Men symaskinen den glødede til gengæld..;-)
    Ikke sjov at have ondt i tænder og gummer..:-(
    Selv har jeg også slidegigt i kæberne og når jeg skal til tandlægen skal jeg i fuld narkose. Kan ikke åbne munden nok op og holde den åben.
    Det er faktisk meget smertefuldt og jeg har lidt af dette i rigtig mange år.
    Så jeg skal "samle sammen" til et tandlægebesøg for det er heller ikke sjov eller billigt at få fuld narkose.
    Håber at du snart slipper for tand ondt så du kan nyde din flytning til huset.
    Tænk det er lige om hjørnet, synes ikke det er længe siden du kikkede efter hus..:-)

    Hej fra Lisbeth

    SvarSlet
  3. Hvis det er nogen som helst trøst, så opfører mine tænder sig nøjagtigt lige som dine, så vi må nok bare væbne os med tålmodighed - selvom det godt nok er svært!

    SvarSlet