18 juni 2013

Cows in the mist

 

 

 

IMG_4668

Denne morgen er frisk og velduftende efter en kort nat med regn.  I disen langt væk kommer køerne langsomt frem fra deres skjul

 

 

IMG_4638IMG_4643IMG_4650IMG_4660IMG_4662IMG_4663IMG_4666

 

 

Jeg har ikke sovet videre fantastisk i nat, men nu er jeg oppe og nyder min morgen, så må jeg sove midt på dagen istedet for. Man (jeg) kan bare ikke få for mange af netop sådanne stunder, og jeg lagrer dem både her og i min hjerne med håbet om, at de kan gøre det lettere at komme igennem den mørke vinter. Af samme grund kan jeg ikke få mig selv til at gå i seng om aftenen, FØR det bliver mørkt. Jeg vil have det hele med ganske enkelt.

4 kommentarer:

  1. Husk på at den manglende nattesøvn og gode minde ikke kan hjælpe på alt når vinteren kommer. :-)

    Læste lige denne her til morgen.
    http://www.bt.dk/kvinder.bt.dk/her-er-4-kendte-soevnmyter

    Dejligre billeder du har fået skudt denne tidlige tirsdag morgen. Her har vi ikke fået regn i nat og godt for det, for alle tæpper og puderne ligger stadig ude fra i aftes. :-)

    SvarSlet
  2. Nej jeg ved det jo godt, men jeg kan kigge billeder for at minde mig selv om at energien kommer tilbage igen hihi

    Tak for linket, og jeg glemte faktisk også mine puder, så nu må de tørre i solen :)

    God tirsdag og håber at du er rask igen.
    Knus

    SvarSlet
  3. Hvor er det smukt, Henriette. Jeg nyder at se køerne ude på markerne i stedet for inde i stalden, hvor de IKKE burde være nu. Det er skønt at høre, at du nyder dine morgener og aftener, og måske lærer man i langt højere grad at sætte pris på årstidernes skiften, når man har naturen lige uden for døren. Sådan har jeg det selv i hvert fald. :-)

    SvarSlet