17 juni 2013

HVAD??? forsvinder Google friend connect???

 

 

 

374457_10151627248353054_1180980901_n

Blev liige lidt forvirret for jeg kan se, at Reke skriver om at google reader forsvinder. Det vidste jeg nu godt og da jeg ikke bruger den selv, har jeg ikke beskæftiget mig mere med det. Nu ser det ud som om, at G friend connect også forsvinder og det forstår jeg slet ikke!  Er det da ikke en del af bloggers egen service?  OG, hvad sker der så med alle mine faste læsere, som jeg er vildt glad for at kunne se?  For slet ikke at tale om, at jeg er viiiildt glad for endeligt efter fire år, at have rundet de 200 for ikke så lang tid siden..

 

Ved godt jeg kan følge med i trafikken ude i maskinhuset, men jeg er altså glad for min lille kasse, hvor jeg kan glæde mig over at se, hver gang en ny læser er kommet til. Helt bogstaveligt talt. Jeg har sikkert flere som kigger forbi fast end lige jer, der har sat jer på listen, men dem kan jeg jo IKKE se.

 

ØV altså HADER at ting der fungerer bliver lavet om.

 

ØV ØV ØV

2 kommentarer:

  1. Jeg hader det også, for jeg synes, det fungerer så fint som det er nu.
    Men jeg mener, status lige nu er, at ingen rigtig ved, om Friend Connect lukker. Men risikoen er der (da de to services hænger sammen). Så jeg prøver at helgardere mig, som du har set :)

    SvarSlet