05 juli 2013

Jeg går og maler i varmen

 

 

 

IMG_5195

Bordet har været brugt på altan og i have, men nu skal det være mit tv-bord, så i går blev det slebet ned og vasket. Hvor er det da bare fedt, at jeg bare kan stå udenfor og arbejde, uden at alt støvet havner indendøre. For et par år siden arvede jeg tre forskellige slags slibemaskiner, og NU endelig kommer de til deres ret. Tju hej hvor det går når der er strøm på.  I sidste ende besluttede jeg at male understellet, bare fordi jeg godt kan lide at lege.

 

I dag er det så stuen, som får en omgang. Jeg er næsten hele vejen rundt, og det pynter altså. Det går hurtigt når der ikke er så store flader, og højt til loftet. Faktisk er det første gang i mit liv, jeg ikke behøver en stige hihi.

IMG_5196

2 kommentarer:

  1. Så glad for at læse din dejlig opdateringer her for tiden.....man kan vel sig at det er balsam for sjælen at flytter derned for dig :0) Knus

    SvarSlet
  2. Hej Henriette.
    når jeg benytter slibemaskiner, har også selv 3 stks. Så er jeg totalt ødelagt i mine hænder og arme om aftenen og dagen efter. Så det er nok det du kan mærke!

    SvarSlet