22 august 2013

I morgen sker det endelig..

 

 

 

IMG_1404Jeg får Holger Danskes flyttekasser afhentet. HEP!

 

Og denne gang har de været så flinke at ringe i forvejen. Sidst de var på disse kanter, glemte de nemlig den lille detalje, og da de så endeligt stod her på adressen, stod jeg i Nykøbing. og der stod jeg jo godt, hvilket de ikke var vildt glade for, men hvad kan man gøre når der ikke kommunikeres. Så de måtte køre tomhændede hjem igen, og jeg måtte have de henved 40 kasser stående i tre mdr ekstra.

 

NU sker det så. Det absolut sidste spor af en flytning fjernes.

 

Om lidt når Nigella er færdig med at lave mad, som får mine tænder til at løbe i vand, går jeg op og sover igen. Jeg håber at få et par timer ud af torsdagen i aften, bare jeg så kan huske at den var her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar