25 august 2013

To søndage i træk.. Det går bare ikke

 

 

Jeg blev inspireret af Anne, der på FB skriblede noget om at bage en æblekage, og da jeg ikke er så virtuøs som hun i et køkken, blev min til en art af den jeg bagte sidste søndag med rarbarber.

IMG_6769Da jeg ikke har nogen at dele den med, behøver jeg vel ikke forklare yderligere hvor den havner i løbet af ret kort tid vel?

 

På MINE hofter!

IMG_6776

Næste søndag er det udelukket at jeg bager. HELT udelukket. Mind mig lige om det når dagen kommer, gider I?

 

IMG_6765

1 kommentar:

  1. Hej Henriette, du har aldrig overvejetvat halverevportionerne ;-)
    Vi elsker æblekage og får det næsten hver søndag. I dag har jeg kogt æblemarmelade, hvis ikke det bliver spist som sådan, kan marmeladen bruges i kagen, der hedder Bedstefars skæg, eller som kringlefyld sammen med marcipan. Den anden dag brugte vi nedfaldsæblerne til æbleflæsk. Kender du den ret?
    Hav en god dag, knus Kaja

    SvarSlet