26 august 2013

Sidste mandag i august og vinden er heldigvis løjet lidt af

 

 

Det har været mildest talt friskt i vejret hernede i weekenden, men i dag er vinden lidt mindre agressiv heldigvis. Så kan man måske komme lidt ud og se på skaderne hihi.  Trods opbinding ligger alle mine georginer godt ned over græsset synes jeg.

 

En søndag inde er nu ok, for jeg fik da både lagt, bagt og sorteret lidt garn. Mine hænder sover helt vildt og det værker i dem konstant, men jeg ignorerer det gør jeg, for en poncho er på vej, og jeg er optaget af at se hvordan den udvikler sig.

IMG_6758IMG_6759

Fredag er heldigvis dagen hvor jeg skal undersøges, så nu kan jeg da se en ende på det. Hvordan er det nu lige det er når hænderne bare kan bruges, og så ellers ikke gør andet end at passe sig selv?

2 kommentarer:

  1. Den ser spændende ud, ponchoen og lækkert at undersøgelsen er inden for rækkevidde :)

    SvarSlet
  2. Så må vinden være blæst til mig ! Havde godt nok den strideste modvind hele vejen hjem fra arbejde :)

    SvarSlet